Hantu

Ghost & Graveyard Graphics

Orang putih percaya yang vampire tak membalikkan arca dirinya di cermin. Vampire takut pada bawang putih. Vampire tak boleh kena matahari. Vampire suka hisap darah.

Dan orang Melayu percaya yang pontianak… pontianak… errr… hmmm… apa sifat-sifat dan ciri-ciri pontianak ek…?

Ghost & Graveyard Graphics

16 Respons to “Hantu”

  1. semestinya ia seorang perenpuan…

    ****dan gua terbayangkan seorang pontianak berjambang dan berjanggut bergentayangan sambil mengilai

  2. Hantu pocong.. hantu tinggi.. ke.. hantu raya tah.. lelaki ke pompuan?

    • Entah… Tak pernah le teman menengok anunya… Tapi hantu tinggi atau hantu galah tu mungkin jantan kut sebab Ayahanda beta kata masa dia nampak dalam dusun durian zaman dia bebudak dulu, betis hantu tu berbulu lebat! Aiyaaarrrkkk…!

  3. vampire pun ada bangsa jugak… lain bangsa, lain style… gamaknyelah

    • Tu le yang menjadi persoalan beta sejak lama… Pandai pulok hantu tu menggayakan. Kalau hantu macam Dracula tu boleh ke mana-mana sekelip mata, apa ke susah sangat dia nak datang ke negara lain yang senang-senang dia tk perlu masuk ke dalam rumah waktu malam? Misalnya ke Afrika ke… UFO pun boleh pergi ke mana-mana bahagian dunia tanpa memilih, ini kan pula hantu… ekekekekeke…

  4. hantu pun tengok negeri dan bangsa jugak. kalau kat negeri omputih, hantunya vampire, kalu kat cina hantunya lompat lompat. pandai la iblis mengayakannya.

  5. yeti tu kategori hantu ke atau hantu punya yeti??

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: