Sama Jeee…

Dari Berita Harian online

Rahim akan ambil tindakan terhadap pihak yang serang peribadinya
2011/03/30

ALOR GAJAH: Bekas Ketua Menteri Melaka, Tan Sri Abdul Rahim Tamby Chik, memberi amaran untuk mengambil tindakan undang-undang terhadap Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim, sekiranya menyerang peribadi beliau berhubung pendedahan rakaman video aksi seks yang didakwa membabitkan seorang pemimpin pembangkang…

Bersetubuh memang lazat. Sesetengah lelaki pilih lelaki. Sesetengah lelaki pilih perempuan. Sesetengah lelaki pilih budak lelaki atau budak perempuan…

Tapi pilih budak perempuan umur 15 tahun tetap lebih baik daripada pilih lelaki walau umur berapa pun… Toksahlah dok meroyan meracau… Kan? Kan? Bukan ke? Ke…?

~Posted with WordPress for BlackBerry~

14 Respons to “Sama Jeee…”

  1. ada jugak spesis tak memilih laki, pompuan atau haiwan…

  2. Kau tengah serang pedibadi budak umur 15 bro.

  3. ada yang kata isu ni sebenarnya nak serang DSN dan bukannya DSA. Sebab? bila timbul je isu mcm ni, pertama sekali org akan anggap ‘ini mesti plan DSN’. maka secara tak langsung sokongan kepada DSN akan sedikit terjejas. PR pulak semakin bersatu. Jadi nanti akan timbullah hero-hero BN yg kununnya nak selamatkan BN. Tapi sebenarnya matlamat mereka ialah untuk turunkan DSN. Wallahualam.

    • Tu yang aku malas nak ambil tahu hal politik sekarang ni. Zaman remaja dulu rajin teramat. Dah masuk umur begini, jeling pun tak hingin. Maka, aku buat modal je laaa… ekekekekekekke…

  4. si rahim ni dah tahu sejarah dia yg tak berapa nak bersih pasal ‘bersetubuh’ lagi mau attack org lain pasal perkara ni. buat la cerita lain, cerita pasal ikan mas ke. “bukannya kau tak tau kesukaan aku belacan, kenapa engkau masak tak taruk belacan”.

  5. hoh…bangsa munafik… buat baik sedangkan ada kes dengan underage…tapi masih ramai orang sokong kaum munafik nih…huhuhu…

  6. kehkehkeh… macam2 hal… lubang kunyit dijaja… underage disorok.. kehkehkeh..

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: