Tak Memilih

Pagi tadi dengar kat radio tentang suami kepada bekas kekasih beta. Katanya Michael Douglas sedang menjalani rawatan kanser. Kanser apa ek? Pada masa yang sama, isteri dia, bekas kekasih beta tu — Catherine Zeta Jones — sedang jalani rawatan bipolar II disorder pula. Adoi laaa… Jumpa kisah Catherine kat sini

Catherine Zeta-Jones is treated for bipolar II disorder. What is it?
By Eryn Brown, Los Angeles Times

April 13, 2011, 5:43 p.m.
A representative for Catherine Zeta-Jones confirmed Wednesday that the actress recently underwent inpatient treatment for bipolar II disorder at a Connecticut mental health facility…

Bersabarlah kekasihku Zeta sayang… Bipolar disorder ni bukan jenis penyakit yang serang wanita muda comel lote yang berkahwin dengan lelaki tua kaya raya je, sayang. Penyakit ni menyerang sesiapa saja… kan? Kan…? So janganlah risau dan rasa tersisih, sayang… Kalau penyakit ni memilih orang, nanti Datuk Siti Nurhaliza pun kena… Tapi ia tak memilih orang…kan? Bukan ke? Ke…? Oh please jangan! Jangan…!

Advertisements

10 Respons to “Tak Memilih”

  1. kehkehkeh… kasihan…. kasihan… abang di sini.. mampu mengubati disoder tersebut.. marilah… marilah…

  2. hmm….cik adzam agak agak lu la gua punya potensi nk kena Bipolar disorder ni tinggi tak?

  3. penyakit pelik ni kalau kena Zeta Jones mungkin jadi macam ni. Sekejap dia nak, sekejap jadi ganas, sekejap dia mendayung, sekejap dia merayu dan selalu lupa bila last dot dot dot

  4. hebaq kekasihmu sheikh. bila ko nak bawak dia balik mesia.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: