Nangka Sebenarnya

Amacam? Kau orang baca entri Cempedak Atau Nangka…? dulu dan cuba teka buah ni kan?

Well… dalam FB, beberapa sahabat cadangkan kena kopek dulu baru tau buah apa. Sejujurnya aku mengharapkan buah ni buah cempedak sebab aku memang teramat suka giler cempedak goreng… eheks! Kalau bukan cempedak, maka jadi gulai ajalah…

Maka semalam dikopeklah buah tu. Hasilnya—

Saudara Ghafarov… maid wa sekarang Yuliya Izabavyeva… Nama wak apa pulak…? Ekekekekeke…

16 Respons to “Nangka Sebenarnya”

  1. Raden Cap Kipas Udang Says:

    manusia dipegang pada janji cik adzam…..

  2. Raden Cap Kipas Udang Says:

    apasal komen gua macam tu?

  3. gulai nangka+sambal belacan=jilat pinggan!

    • Wa tak baper gemar gulai nagka. Tapi sambal belacan + jantung pisang = jilat pinggan. Lepas tu madu lebah + kopi jantan = jilat ****** dotdotdot… ekekekekeke… Aiyaaarrrkkk…!

  4. errkk…betul ke nama Yuliya Izabavyeva ni?
    ala-ala maria sharapova ke?

  5. passport simpan dalam bilik air?

  6. raden cap kipas udang Says:

    hohoho maid baru ye…

  7. Tenggiling Emas Says:

    Cempedak ni mcm anak dara…ramping2…
    Nangka plak besar2…bulat2…hehehehehe…

    • Sekarang baru aku faham apa maksud Aziz dalam Bujang Lapok bila dia kata “Ai siapalah sangka buah cempedak dah jadi nangka…” Maknanya awek tu dah berubah dari keadaan dara kepada bulat-bulat bunting la ek…? Aiyaaarrrkkksss…!

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: