First Kiss

First kiss? Sumpah tak ingat bila. Tapi sumpah ingat dengan siapa. Macam mana first kiss? Entah. Tak tau macam mana nak kiss masa tu. Maka recollect segala jenis dan methodolgy berkucupan yang pernah nampak kat mana-mana — dalam TV, tepi semak, antara blok bangunan Taman Shamelin, dalam bilik hostel, bla bla bla… Asal teringat je, maka diaplikasikan dalam ciuman pertama. Hasilnya…? Isy…! Tak sedap… Tak sedap…

Lesson learnt — bahawasanya the best kiss ialah natural kiss. Let it flow naturally. Bila aku belajar tentang hal ni? Errr… bertahun-tahun gak selepas first kiss tu sebenarnya… adoi laaa…

16 Respons to “First Kiss”

  1. yang pasti konfom pompuan ciuman pertama gua…

  2. gua tengah perati lu bro…

  3. baik lu g seterika bulu ari ari tu… nanti susah tido….haha

  4. papahal peskis gua… awek perempuan… bukan pondan mahupun jantan…

    nasib baik jumpa lu itu hari tak de pes kis… kehkehke…!

  5. masa first kiss berdebar2, bepeluh2.

  6. hahaha, flashback – it’s nothing ke, hmmm??!

  7. first kiss sgt best… xplan pn nk kis.. ntah mcm mana, die yg goda…konon buat2 eksiden tp boleh lak lidah selak bibir i. yg i prasan bile lidah dh tersentuh, jd mcm ada karen, smpai dkat sejam…terus melekat. tp malu sbb i yg mcm gelojoh xnak lpas isap. jd stim kot, smpai seluar i bocor sbb lencun sgt. skrang dh jd ketagih.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: