Tak Boleh Halang

Rasa. Rasa tak boleh halang, kan? Benci. Marah. Cinta. Rindu. Resah. Rasa. Datang tak dijemput. Ikut suka dia je nak datang. Dan kalau dihalau tak pula pergi. Pun ikut suka dia aje bila nak pergi.

Jadi manusia tak boleh kawal rasa ke? Tu soalan kau? Well… sebagai seorang yang pandai macam aku sebab kalau tak kau takkan tanya aku kan, maka jawapan aku ialah ‘Apa lu ingat manusia hebat sangat ke boleh kontrol semua benda?’.

Yang boleh kawal ialah gerak-geri dan tindakan — dan aku biasanya suka ikut rasa… Dan akan terus ikut rasa… Yup… That’s me. Menghargai rasa. Boleh ke…?

5 Respons to “Tak Boleh Halang”

  1. hmm…. kira ente boleh ganti sotong paul dah ni nampaknya

  2. Allah bagi rasa tu. Masa marah, sedih, suka, seronok dan chemical dlm badan kasi adun

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: