Jangan Berhenti Bertenet

Ada pertanyaan tentang pasangan yang bercerai-berai disebabkan FB. Katanya bila luahan masalah rumahtangga dibuat di FB, maka consolation daripada rakan FB tu boleh membibitkan benih cinta.

Entah ek…? Sebelum FB dulu macam mana orang bercerai-berai? Zaman Sultan Mansor Shah dan Laksamana Hang Tuah dulu macam mana orang bercerai? Aku fikir FB ni sekadar wadah je. Medium yang memberi kemungkinan. Pokok pangkalnya hati. Masih ada pasangan yang bercerai-berai zaman ni sedangkan masing-masing atau salah sorang tak ada akaun FB pun. Jangan kata FB, akaun emel pun tak ada beb…

I really… really… really… miss you… And I love you more than you could ever believe nor imagine…

8 Respons to “Jangan Berhenti Bertenet”

  1. ala tu reason je….

    kalu dah tak suka, macam macam dijadikan alasan?…..

  2. saya sokong kenyataan en. gafaro.

  3. kadang2 gedik lebih dalm FB – kat luar macam kayu

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: