Ibu Jarinya

Dalam keadaan tak cedera pun aku amat rasa nak hisap ibu jari kaki tu. Inikan pula bila ibu jari kaki tu sakit sebab dihempap kepala plug. Meh sini nak hisap sebagai rawatan.

Dan sebenarnya bukan ibu jari kakinya aje yang aku rasa macam perlukan rawatan…

Errr… apa yang aku mengarut ni ek…? Kenapa mengarut macam ni? Hmmm… ni malam apa ni? Ooo… patutlah…

Dan aku terbayangkan ibu jari kaki yang CóMéL tu… Emmmmm…

8 Respons to “Ibu Jarinya”

  1. Toyol jer yang suka hisap ibu jari kaki ni weh….

  2. Tenggiling Emas Says:

    Saye pun suke hisap gak….sedap oooo….

  3. huh….

    dan aku mula membayangkan yang lain lain…

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: