Potong Stim…

Zarina AF2 memang best! Pertama sebab nama dia serupa dengan satu awek darjah 5 semasa aku darjah 6 dulu dan kalau tak kerana dia ada skandal dengan member sekelas aku (sampai dua-dua orang kena panggil dengan cikgu menghadap kat bilik guru masa tu), dah tentu aku dah mengurat dia. Ohhh…. suka banget kat muka dan rambut dia tu… adusss…

Kedua sebab Zarina AF2 ni memang menepati cita rasa, pun sama juga lebih kurang paras rupa dia dengan Zarina darjah 5 tu dulu. Tak tau kenapa masa dia kat AF dulu aku tak minat sangat tapi lepas keluar AF tetiba dia jadi comel menepati cita rasa pula. Bahana ni…

Dan tadi dia muncul dalam Konsert Afnil! Dari meja laptop ni aku meluru ke depan TV. Permaisuri aku pun terkamjat tengok aku tetiba minat tengok konsert AF ni. Best! Best! Walaupun Zarina pakai tutup semua dan rambut dia tak lurus tadi, tetap best!

Tapi lepas tu dia tibai nyanyi lagu dangdut! Aiyaaarrrkkksss…!!! Pe hal lu Zarina…??? Potong stimlah weh…!!! Gambir…

Update 11:10PM: Jangan marah…. Esok aku dapat tumpang duduk sebelah awek yang sayang banget kat aku dalam kereta Proton Pesona baru dia tau… Kau orang jangan nyibuk nak ikut ek… Eheks…!

6 Respons to “Potong Stim…”

  1. huh….dasar penulis angkuh…

  2. ini riak tahap dewa!

  3. Tenggiling Emas Says:

    Manakan same si ‘dewi’ port klang…aharks…

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: