Jerawat

Hari ni puak BERSIH berkumpul kat Pudu Raya dan stesen di KL. Cari apa pun tak tahu. Aku pun pula berkumpul dengan kengkawan sekolah rendah dulu di Subang Jaya. Cari nostalgia silam yang dah lama dikesan dan baru kini ketemu. Berdesup emosi seketika. Tak ada yang berubah. Aku pun tak berubah. Dan malam ni atas hidung aku tetiba tumbuh seketul jerawat… Aharks…!

Walau tak ternampak wajahnya, dari belakang pun tetap anggun dan bergaya... Cewah!

 

Di sini tersimpan kehebatan yang tersembunyi tau... hmmm... ehem...!


Yes... it was notalgic... Dan hanya dua orang je yang tak berubah masih nampak macam bebudak belum baligh kan? Aku salah sorang laaa... Kan? Kan? Bukan ke? Ke?

8 Respons to “Jerawat”

  1. “Dan malam ni atas hidung aku tetiba tumbuh seketul jerawat… Aharks…!”

    sungguh getik kenyataan anda….

  2. besar henpon bro? hehehhe…

  3. aku ingatkan group perkasa! har…har… har….

  4. Tenggiling Emas Says:

    Lu kene senyum beb baru teserlah ketidakusiaanmu…(mcm pic 3)
    Klu tak senyum…erk mcm tok mudim gua dulu jer…(mcm pic 1)
    Tetibe plak anatomi gua rase kebas2…

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: