Faktor Durian

Tu hasil daripada lapan biji durian yang dibeli tak sampai lima belas minit. Dihadap oleh enam orang… enam hantu? Hantu durian? Ofkoz… yang paling tak banyak dapat makan ialah beta sebagai tukang kopek… cet…!

Rupa-rupanya salah satu faktor durian ialah menemu dan menyatukan famili ek? Boleh tak durian menyatukan semula pasangan yang dah berpisah atau bercerai…? Mmmm… My opinion — boleh! Aharks…

12 Respons to “Faktor Durian”

  1. baru baru ni gua dating pon makan durian kat pandan….

    ***** pastikan anda reti pilih durian, kalu tak malu woo salah pilih yang tak sedap

    • Tadi beli 11 biji durian. So far 8 biji dah masuk perut. Sedap dan lazat! Tinggal lagi 3 biji yet to be tested tonite. Normally Permaisuri pilih memang semuanya cemerlang. Tangan dia sejuk.

  2. Sample terbaru kes buang bayi??????

    • Huh…??? Kes buang bayi mana lak ni sangkut-paut dengan durian ni Wak…? Isy… Wak ni kaaannn… Banyak sangat makan ikan bakar le tu… Kalau berkaitan makan durian ni biasanya kes buang taik… Banyaaaaakkk…! Ekekekekekeke…

  3. …Buang taikkk..??? …Musim durian ada ngak orang ‘Buat Taik’…?

  4. kehkehkeh… bila sebut bab-bab durian ni…
    ade stall gua dah black list… terutamanya area ulu klang.. berkira nak mampus…

  5. Tadi aku dengar cerita kat Radio Sinar cara nak hilangkan muak/ muai / senak perut. Cuma campurkan garam sedikit kat air dan minum selepas makan 3/4 biji lepas tu boleh sambung. Dia kata gak bahawa durian makan banyak2 sebelum buang akan jadi tempoyak dalam perut – asid akan jadi. Aku rasa lain mcm je kalau makan udang banyak2 boleh jadi cencaluk tak?

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: