Bukan Kampung Je Beraya

Gambar ni aku kidnap dari blog Jalan-Jalan Cari Objek. Suka banget gambar-gambar kat dalam blog tu!

Pagi ni bilangan kenderaan macam kurang je daripada biasa. Dah ramai makhluk yang bercuti ke? Kau orang semua dah balik kampung ek? Best kan? Tahun ni kat KL je. Bukan Kuala Lipis daaa… Tu Datuk K yang beraya kat sana. Bukan Kuala Langat gak. Kuala Lumpur le…

Dulu-dulu beraya kat KL ni lengang sunyi jek. Boleh bersetubuh kat tengah-tengah Jalan TAR tu sampai 15 kali multiple orgasm kan? Tapi sekarang hari raya pun KL sesak dengan Indon, Myanmar, Bangla, dan entah-entah sekarang ni Vietnam, Eskimo, Russia, Korea pun ada agaknya ek…? Eloklah beraya di kampung. Tak apalah berebut-rebut antara 20 orang tua dan bebudak di pagi raya nak guna jamban dan bilik air. Tidur berhimpit-himpit dengan kaki tangan bersilang atas muka kepala orang lain. Setidak-tidaknya keluarga sendiri. Atau kau orang nak berebut-rebut dan bersilang kaki dengan pemastautin KL yang berasal dari negara lain? Kalau berlainan jantina, aku okey jek… Aharks… Aiyaaarrrkkksss…! Puasa belum habis lagi ek…? Aiyaaarrrkkksss…!!!

SéLáMáT MéRáíKáN áíDíL FíTRí
BéRHáTí-HáTí Dí JáLáN RáYá

6 Respons to “Bukan Kampung Je Beraya”

  1. wahhh..lamanya aku tak tinggalkan jejak suci aku kat blog ni. sihat zam? pesta hr tu kita tak sempat jumpa mcm thn2 lepas ek? apa pun, selamat hari raya dan ampun maaf dipinta seandainya tertulis bahasa kasar2 ngan ko selama ni ek?

    • Wallaweh…! Pe kabor beb? makin rancak dan produktif ko sekarang. Aku suke! Ko berkasar dengan aku? Pigi dah! Macam tak kenal aku… Aku berkasar dengan ko mungkin… aharks! Apa-apa hal pun, ampun dan maaf zahir dan batin dipinta. Jom gathering lagi!

  2. lain macam beno entry kali ni.. hahaha.. selamat hari raya!

  3. dan… buat julung-julung kalinya… beliau tidak balik beraya di kedah… heheheheheh…

Tinggalkan Jawapan

