Siapa Nak Tangkap?

Kau orang pun ada gambar ni kan? Kau orang dapat gambar daripada kengkawan atau kau orang sebenarnya salah sorang manusia dalam gambar tu yang sedang sibuk snap gambar biawak beromen? Ekekekeke…

Anyways, biawak buat macam ni di khalayak ramai tak apa. Pegawai hendap daripada jabatan agama tak tangkap punya… Kan? Kan? Bukan ke? Ke…? Atau… dah ada fatwa baru pula sekarang? Biawak mesti ada permit beromen di khalayak ramai? Siapa nak tangkap tu? Nak dakwa kat mana?

p/s: Rasa-rasanya ni bukan Malaysia sebab ramai penunggang dan pembonceng motosikal tak pakai helmet. Kalau kat Malaysia ni, rasa-rasanya dah boleh mengakibatkan traffic jam sepanjang PLUS highway nih! Aiyaaarrrkkksss…!

14 Respons to “Siapa Nak Tangkap?”

  1. biawak bersetubuh berdiri ye?

  2. saya syak ini berlaku di thailand… berdasarkan motosikal yang ada bakul di depan dan wajah-wajah orang tempatan di dalam gambar.

  3. raznulfaisu Says:

    ada sapa-sapa yang ada klip 3gp biawak ni?

  4. mengkaji tabiat seksual biawak… pegawai perhilitan kena tangkap maksiat jenis ni….
    kehkehkehkeh….

  5. …ammaaaaa……gudumbu !!! heeeemmm……nalle rekkek !!!…

  6. Gudumbu tu biawak la… Hahahahha…. aku dah agak dah kau letak gambar ni as a tribute to Mr & Mrs Biawak….. hmmm alahai…..

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: