Pros dan Cons

Aku biasa hantar orang pergi berkursus ke merata-rata termasuk overseas tapi aku sendiri jarang berkursus. Bukan tak suka, tapi cuba nak kontrol diri. Sebabnya, kalau berkursus kat luar ni, biasanya mesti aku akan belasah benda-benda macam ni—

Dan perkara-perkara macam ni—

Tapi kadang-kadang kena kontrol daripada kedua-dua perkara makanan dan awex macam di atas tu serentak macam ni—

Aharks…!

12 Respons to “Pros dan Cons”

  1. selera besooooo

  2. dah lama tak kursus…tengok nmpk seronok

  3. kak zahhhh… abang adzam kan ……(sila lengkapkan ayat tersebut)……

  4. eh mana da gua buat apa apa….

    baik lu ofer, kalu tak gua print skrin karang!

Tinggalkan Jawapan

