Bukan Siputlah Sayang…

Ma’am Besar belanja lunch hari ni. Kat restoran bernama Delicious. Jakun betul aku dibuatnya bukan sebab melihat menu tapi sebab melihat harga. Mahal weh! Tapi tak apalah sebab orang nak belanja.

Dan aku order benda ni. Lupa apa nama dia entah. Nope! Bukan siputlah… Adoi laaa… Aku tak gemar makan siput. Tu ialah sosej ayam. Digulung. Berserta mashed potato dan beberapa batang asparagus dan sos yang sendat dengan bawang tapi rasanya macam sos black pepper. Lazat tau! Sangat lazat! Burrrppp… Alhamduilillah…

12 Respons to “Bukan Siputlah Sayang…”

  1. panjangnye…. panjang….

  2. mem besar tu siapa? makchoh? kak zah? bos tempat keje?

  3. raden cap kipas udang Says:

    kenyang ke? hue hue hue…

  4. dah tanye ke comne dorang gulung sosej uh ? kekeke na cube gak r!!

  5. sah RB yang belanja…hehehehe…dia belanja sosej? ada maksud ka?

    larik!

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: