Merajuk

Bila entah aku dengar kat Hot FM pasal isu merajuk. Tak sempat nak dengar semua tapi isunya lebih kurang sama ada merajuk tu bagus atau tak. Kesan-kesan pros dan cons. Sebab-sebab yang munasabah dan mengada-ada. Bla bla bla…

Kesimpulannya apa ek? Entah… Rasa-rasanya subjektif kut? Tengok pada siapa yang merajuk dan siapa yang dirajukkan kut? Misalnya kalau awek tu merajuk kat James Bond, rasa-rasanya sampai mampuslah awek tu takkan dipujuk dek hero tua tu, kan? Bukan ke? Ke?

Anyways, aku pun biasa merajuk. Tapi tak pernah orang faham yang aku merajuk. Agaknya sebab riak muka aku ni memang macam Darth Vader. Tak ada ekspresi kut? Betul ek? Entah… Lantaklah… Malaslah nak merajuk lagi… Lebih baik aku buat aktiviti lain yang lebih berfaedah dengan sesiapa yang akan sentiasa memujuk sama ada aku merajuk atau tak… Perghhh…! Best! Aharks…!

Advertisements

2 Respons to “Merajuk”

  1. maybe bila umor dah meningkat remaja ni orang tak berapa perasan kot yang kita merajok….

    ****btw doakan gua sbb 5hb gua pegi sana…

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: