Variasi Ni…

Ternampak beg plastik ni digantung di pagar rumah. Ada orang pernah pergi Indonesia dan shopping kat kedai nama Paten ni ek? Tapi sebenarnya produk pengeluar Paten ni apa ek? Teng Teng? Ping Ping? Makanan atau pistol?

Advertisements

8 Respons to “Variasi Ni…”

  1. Hahahahahahaha! Ni cam sukati jer produk dia. Kasi penoh kuota, even if it doesn’t make sense!

  2. mungkin dia jual dodol yang akan ber teng – teng – ting – ting – tang – tang – tong – tong – tung – tung – pang – pang – peng – peng dalam kerongkong atau tembolok kita.

    ala macam ada gula gula yang meletop letop bila masuk dalam mulut, rasanya dah tak jual dah kot gula gula tu

    ***tetiba gua rasa takot nak makan dodol

  3. Kalau ke Medan, banyak benda2 macam tu ting ting, tong tong, teng teng, tung tung – sebenarnya macam gepang (kacang bersalut gula), kacang tumbuk, kacang2 dan macam tu je la.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: