Dine Out

Semalam, sebab tak siapa masak kat rumah, dan masing-masing kebuloq. So kita dine out ek. Tak jauh. Boleh jalan kaki je dari rumah kalau mahu. Dan cuma satu tu je kedai makanan Melayu yang aku tahu. Lazat gak! So let’s gone! Permaisuri dan Putera Puteri dah pergi dulu naik kereta. Tinggalkan aku… Hmmm… Tak apalah. Ingat aku tak kebuloq ke…? So aku susul kemudian. Naik motor. Dalam hujan rebas… Nasib badan…

Dan bebudak tu tibai menu sampai tak muat meja! Kebuloq punya pasal… Aku? Suku saki baki nasi dan lauk padprik. Burrrppp… Alhamdulillaah… Janji tak kebuloq… Rezeki…

Lain kali aku kena make sure sentiasa ada duit. Just in case kena makan luar lagi… Mana tau next time hanya aku sorang saja yang terpaksa makan kat luar… Atau tidur kat luar… Hmmm… Nasib badan… Errr… Awek kat meja belakang Wawa tu cun laaa… Hmmm… Hmmm… Ehem… Uhuk!

6 Respons to “Dine Out”

  1. hahaha…

    mesti meriahkan kat meja makan tu…

  2. Muka budak pompuan dalam gambar ni sebijik muka bini sahabatku… eh, anak diorang laaa…. (mode: bingai).

  3. kehkehkeh.. awek lawa kehkehkeh awek lawa…

Tinggalkan Jawapan

