VZV

Yup… aku kena attack dek varicella zoster virus. VZV. Maka dapatlah aku cuti sakit selama sepuluh hari. Excuse me? Sungguh amat tak best tau bercuti lama macam tu tapi sakit. Sakitlah weh! Sakit seluruh badan. Especially dah tua-tua macam ni (Ya! Aku dah tua!).

Dan dengan segala macam jenis ubat yang aku kena ambil. Dan salah satunya ubat sapu yang buat aku nampak macam Red Indian kalau pun tak macam makcik yang biasa pakai bedak sejuk malam-malam sebelum tidur. Come to think of it, orang kata perempuan yang pakai bedak sejuk tu sebab nak bagi muka nampak cantik sentiasa. Tapi cantik untuk siapa sebenarnya kalau pakai malam-malam bila nak tidur dengan suami dalam keadaan muka macam tepung gomak gitu?

Melalut dah aku ni…

6 Respons to “VZV”

  1. muhamadov ghafarov Says:

    cute la orang tua kena demam campak..

    hue hue hue

  2. boleh berjangkit tak?

  3. raznulfaisu Says:

    semoga tuan cepat sembuh.

Tinggalkan Jawapan

