Kepada Makhluk Yang Aku Cintai

Kepada makhluk Allah SWT yang paling cantik dan indah… Sungguh this is GOOD for YOU. Buat pertahan diri daripada orang jahat. Pertahan diri daripada aku sendiri pun tak apa… uhuk!

Klik untuk besarkan. Kalau berminat untuk course ni sila telefon Ms Aisyah tau. Jangan telefon aku. Aku bagi intercourse je.

Seriously, this is good for you!

8 Respons to “Kepada Makhluk Yang Aku Cintai”

  1. great boss…tq so much….

  2. muhamadov ghafarov Says:

    kalau wanita yang terperangkap dalam badan lelaki macam gua boleh attend kelas ni tak?

  3. U must be feeling better already

Tinggalkan Jawapan

