Malam Ni Aku Lapar…

…Maka aku makan biskut gula je. Rasa macam nak hotdog tapi malas nak naik motor tengah malam buta ni ke State. Malam Sabtu ni kat situ kekadang ramai gak awex MIC bersidai lepas tonton Tamil movie kat pawagam sebelah abang burger tu. Nak pergi ke tak? Menunggu dalam queue dengan awex MIC dan balak-balak dia orang… Mmmm… Tak payahlah… Biskut gula pun sedap gak dalam keadaan lapar ni kan? Kan? Bukan ke? Ke?

Kan best kalau situasi berbeza dan aku boleh makan-makan menu yang penuh variasi kat rumah makcik Wangsa Maju…? Best sangat… Bahagia sangat… Mesti lazat-lazat belaka menunya. Tapi aku belum ada makcik kat Wangsa Maju… Sedih pula… Tu makcik siapa ek…? Makcik orang lain weh…! Bukan makcik aku weh…!

2 Respons to “Malam Ni Aku Lapar…”

  1. olo lo lo lo… manjanya….teringin nak dimanjai la ni?

Tinggalkan Jawapan

