Truly…

Kusangkakan tak tahu sebab peringkat umur yang berbeza… aharks…! Anyways, kalau kutahu sejak dulu dah tentu sudah pun kutuju. Tapi nak tahu macam mana kalau sesekejap terang sesekejap gelap. Well… biasanya gelap… Purnama dan gerhana sentiasa… Adoi laaa…

Dan aku teringat pada Allahyarham Sudir. Insan yang kesungguhannya tak kelihatan tetapi hasilnya yang terus jadi pujaan. Dulu aku nak jadi macam arwah Sudir — orang tak nampak usahanya, tapi nampak hasilnya saja. Tapi tak semua perkara boleh dibuat macam tu. Ada perkara yang orang lihat pada usahanya, sebab hasilnya terletak pada orang lain yang menentukan. Adoi laaa… Dan aku terpaksa belajar ni the hard way…

Tapi sejujurnya… Demi Tuhan sejujurnya… sememangnya… Truly

2 Respons to “Truly…”

  1. “sebab hasilnya terletak pada orang lain..” ni yang selalu jadi ni

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: