BB Yang Bukan BlackBerry

Dah lama tak baca paper… eheks… Bengong kan aku? Anyways, terbaca ni tadi—

BB Plaza diroboh awal tahun depan
Oleh Maiamalina Mohamed Amin

KUALA LUMPUR: Kawasan Bukit Bintang, di sini bakal kehilangan satu tarikan apabila Bukit Bintang Plaza (BB Plaza) yang berusia lebih 30 tahun dan menjadi antara pilihan pengunjung ibu kota, diruntuhkan bagi memberi laluan kepada projek Myrapid Transit (MRT).

Difahamkan, kerja meruntuh pusat beli-belah milik Uda Holdings Bhd (Uda) itu akan dijalankan awal tahun depan seperti dirancang, namun peniaga yang menyewa di situ sudah diarah mengosongkan bangunan menjelang Disember ini… (baca habis)

Ada sesiapa yang masih ada nostalgia kat BB Plaza ni? Zaman dating ke? Ekekekeke… Selera aku suka yang macam Chinese girl. So dulu aku tak boleh dating kat BB Plaza. Fokus lari. Nanti kena piat telinga. Adoi… Dan yes, kat atas tu Grace Park. Nampak first dalam Battlestar Galactica. Now dia dalam Hawaii Five-O versi baru. Oh yes… aku suke! And yes… Linda On pun aku suke! Hehehehehe… Errr… Hmmm… Ada something in common… Hmmm…

Eh…? Aku nak cerita pasal apa tadi ni sebenarnya ek…? Adoi laaa… Haaa… nah telinga… piatlah… piatlah… Oya… Sekarang aku ada BB. BlackBerry…

8 Respons to “BB Yang Bukan BlackBerry”

  1. I nak dekat 10 tahun keja area situ. Ofis betul2 depan seberang jalan Sg Wang tuh. Kira BB ni tempat I merewang tiap kali lunch. Sampai kedai sewa komik cina jepun tu pun I dah tau kat mana ceruknya.
    Wahh kalu runtuh ni… lagi muram la Lot10 tuh.

  2. kenangan gua di BB…

    raya ke 5 lepak jam 1 pagi, ada negro ajak gua balik apartment toron ponggong.. siyul!!

  3. BB = BuluBulu?

Tinggalkan Jawapan

