…Dan Sehingga Hari Ni Juga…

Tadi cerita pasal tak mahu iftar kat luar Sehinggalah Hari Tu kan? Haaa… Ni mai nak cerita lagi nih… Dah tak iftar kat luar dah sejak hari tu sehinggalah hari ni pulok… Aharks…!

Hari ni kisahnya ada rancangan team kat ofis untuk iftar kat luar. Untuk memenuhi jemputan. Aku dok fikir pasal network. Kalau boleh tambah network pun bagus gak ni. Dan yang paling penting ada siput… hehehehehe… So why not? Maka hari ni iftar kat luar gak aku. Tapi aku dah beberapa kali pernah iftar kat sini sebelum-sebelum ni. Dengan geng-geng ofis lama. Dan memang kita orang favaourite buat kat sini. Aku pun pernah gak tinggal kat sini.

Tapi sejak last two years geng-geng ofis lama pun dah tak ajak aku iftar kat sini lagi. Tak tahulah dia orang masih beroperasi majlis iftar sosial macam ni atau tak. May be masih beroperasi cuma tak ajak aku dah… eheks… Atau masing-masing memang tak beroperasi dah sebab geng kami tu dalam lima ke enam orang. Masa tu dua daripadanya belum kahwin. Sekarang semua dah kahwin.

Sampai sini ajelah aku cerita. Ni baru 7:05 pagi. Waktu iftar pun jauh lagi. Belum jadi. Macam mana aku nak cerita lebih-lebih? Ingat ni fiksyen ke aku boleh reka-reka sesedap hati? Boleh cerita apa yang aku fikir dan rasa je la buat masa ni… Ceh…!

2 Respons to “…Dan Sehingga Hari Ni Juga…”

  1. cita la, cita la…. kedekot la awak ni

Tinggalkan Jawapan

