Pernah Dulu

Tengkiyu dear for the suggestion. Dah berkurun tak bercuti macam ni. Lupa dah macam mana sejuknya air jeram. Menggigil-gigil aku sepanjang kat sini sejak lepas sentuh air alam semula jadi. Rambut pun jadi lembut. Tak tahulah sama ada disebabkan air sungai dingin semula jadi tu atau air kencing pengunjung yang sengaja dilepaskan dalam sungai tu. Air kencing pun kira air semula jadi kan? Kan…?

Bila dah dekat nak sampai nampak jalan semakin jadi kecil. Betul ke ni? Betullah kut…

Tapi menjelang tengah hari pengunjung makin ramai. Mat motor banyak datang dengan awex depa. Membasahkan tubuh badan dan anggota badan terutamanya anatomi badan yang sulit-sulit.

Dan ofkoz, depa jadi duyung. Duyung air tawar. Tak kenal sejuk ke dia orang ni…? Aku dah menggigil-gigil ketaq kesejukan weh…!

Tapi berkelah kat sini hari ni mengingatkan aku dulu… Lamaaaaaaaaaaaa duluuuuuuuuu… Pernah dulu… Gadis paling comel duduk atas batu di tepi jeram gak…. Peduli apa aku kalau kau orang tak anggap comel. Mata aku, aku punya pasal le… aharks…!

Masih ingat pernah dulu…? Clue: gadis tu bukan Maya Karin…

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: