Awwaladin Shoolihin Yad ‘ulahu

Dah berapa malam Ramadan dah semalam erk? Dua belas kan? So far Azizy yang paling rajin ikut berterawih di masjid. Dan dia juga yang paling tekun import kuih-muih masjid balik ke rumah selepas terawih… Aharks!

Putera Puteri beta yang lain pergi sekali dua je erk…? Kena improve tu duhai Putera dan Puteri beta sekalian. Rajin-rajin ikut Abah next time tau. Kita cuba lagi malam ni, boleh? Dan Azizy, Abah rasa macam nak belikan Azizy jubah macam kawan Azizy pakai tu. Tapi… uhuk… Tunggu Abah kumpul duit dulu erk… Adeh… Dan Haziq…? Bila nak start puasa nih…? Isy isy isy…

Apa-apa pun Abah tak pernah lupa mendoakan semoga anak-anak Abah ni semua menjadi awwaladin shoolihina wa shoolihatin yad ‘ulii wa ummikum…

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: