KLIA Kat Mana?

Bebaru ni masuk media pasal warga mana entah yang stranded kat airport kita kan? Lima puluh hari stranded. Aku dibagi tahu al-kisahnya sebab visa dia mati. Nak masuk Malaysia tak boleh. Nak masuk negara asal semula pun tak boleh. Ye ke camtu ceritanya? Entahlah… aku bukan kerja dengan Imigresen. Manalah aku tahu.

Teringat kisah yang sama yang Steven Spielberg filemkan dulu — The Terminal. Kalau aku yang stranded kat KLIA, aku nak tidur dan berkenalan dengan siapa untuk buat kawan rapat? Definitely bukan pramugari Catherine Zeta Jones le. Tapi may be dengan pekerja kedai coklat KLIA tu… yang manis-manis tu… emmm… manis-manis…. manis… manis…

Coklatlah! Coklat tu yang manis weh! Ceh…

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: