My Cute Khan – Ini Hatiku 2

“Kalau tak diadukan, nanti ada orang lain yang akan jadi mangsa stalker,” kata aku.

“Kaaannn…” dia balas.

“Ada ke patut setakat nak beri talk pergi sampai tiga orang. Kita nak buat perbicaraan pergi sorang-sorang je,” kata aku.

“Kaaannn…” dia balas.

“Kena ambil semula hati daripada dia. Walaupun tak dijaganya sampai hancur berkecai punah-ranah, tapi mesti diambil semula juga,” kata aku. “Kalau tak macam mana nak beri kat orang lain, kan?”

“Kaaannn…” dia balas.

“Kan? Kan? Bukan ke? Ke?” aku kata.

“Kaaannn…?” dia balas.

“Masa beri hati dulu, sangat cantik dan bersih hati tu. Minta supaya dia balut dengan keikhlasan juga. Minta supaya dijaga bebaik. Diletakkan di tempat yang paling tinggi daripada segala-galanya. Tapi… Kenapa erk manusia macam tu…?”

“Kaaannn…” dia balas.

My cute khan… I really wish I could give you my heart… But it’s now broken beyond repair. If I give my broken heart to you, could you repair it…?

Mungkin ke jawapannya nanti juga ialah “Kaaannn…” Ekekekekekeke…

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: