Rezeki Tu Ada… Sabar…

Dapat coklat tu semalam. Seronok giler orang bagi coklat sampai giler khinzirlah aku. Tu coklat mahal tu weh! Kalau aku nak beli sendiri dalam keadaan sekarang ni, maaflah erk. Kalau beri kat orang istimewa tu bolehlah, tapi selepas dua tahun simpan duit. Sekali hadap tak sampai tiga minit. Ada tiga ketul je dalam tu. Tapi rasanya sungguh di tahap kelazatan yang mampu mencacatkan kalau dimakan semasa memandu pada kelajuan 150 km sejam.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: