Dah Nak Hujung Tahun

Aku pun tak ingat siapa forward kat henpon aku kalendar ni sejak dua tiga bulan lepas tapi aku rasa semua orang perlukannya. Semua oarang yang dah beranak-pinak, that is. Yang dah kahwin tapi tak ada anak pun perlu. Yang bujang pun rasa-rasanya. Suka hati kau oranglah. Nah. Klik atas kalendar tu kalau nak saiz ori. Besar sikit je.

Advertisements

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: