Semuanya Hasil Tangan

Pengirim gambar tu kata ni di Kelantan. Entahlah. Is it real? Seems like so. Ukiran atau natural? Wallaahu a’lam bissawaab… Tak tahu tak payah jawab…

Yang pastinya ada antara kau orang dah start buat teori — anak derhaka kena sumpahlah… Pengamal ajaran sesat bertapa disumpahlah… bla bla bla… Kan? Kan?

Tapi konsep dua gambar yang di bawah ni aku suka. Ilusi optik. Gambar yang sama dari perspektif berbeza setelah diputarkan 180° anti clockwise—

Tapi kalau gambar macam kat bawah ni kau orang suka tak? Suka…??? Mmm… Something must be very wrong… Very very very wrong here… Mmm…

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: