You Okay, Irdina…?

Apa ke namanya entah benda ni, lupa pula aku. Anyways, graf atas tu heartbeat. Graf bawah tu contraction. Dan antara kedua-duanya tu movement. Kenapa bila contraction, heartbeat Aimy Irdina drop secara drastik? Sampai nurse pun masuk. Tapi dengan pantas dan drastik juga heartbeat tu catch up. Dan movement pun bertambah gak. Apa-apa hal pun, Aimy Irdina is going to be one active girl! Adoi laaa… Jauh jarak usia dengan Ayahanda dan Bonda tu duhai Irdina… Dan Ayahanda dan Bonda mesti tak larat sangat macam masa muda-muda dulu bila Irdina meningkat remaja. Kritikal… Kritikal… Robbii yasser wa laaa tu’asser… Robbii hablii min ladunka dzurriyatan thoiyibah. Innakas samii’ud du’aaa…

Dan kerja tempat baru ni memang dikelilingi stewardess, retail outlet girls, sexy K-Pop passengers, stewardess, pilots, stewardess, aircrafts, stewardess… macam-macam lagi, antaranya, coklat. Hari tu dapat coklat mahal lagi. Sebelum tu Godiva. First time aku dengar nama coklat tu. Macam Godzilla je. Tapi dia orang kata coklat mahal tu kut. Entah aku tak tahu. Aku dapat free, so belasah je la kan? Tapi dari rasanya, aku percaya memang coklat mahal. Kiranya macam spesis ais krim Haagen Daas la. Sebab memang sedap Godiva nih! Lazat… Alhamdulillah…

Dan hari tu dapat coklat free lagi, pun yang mahal juga katanya, cuma tak semahal Godiva tu. Dan bila aku makan… well… pada lidah dan tekak aku memang logik gak dia orang kata coklat mahal yang ni tak semahal Godiva walaupun still coklat mahal. Lazat… alhamdulillah…

Tinggalkan Jawapan

