“Kenapa Mesti Ada Bulu?”

Ye lorrr… Hampir semua heroin novel Najwa Aiman mesti ada “bulu roma halus di lengan.” Kenapa? Tak boleh ke? Habis tu dah tak ada penulis lain nak buat heroin dia orang ada bulu roma kat lengan, akulah yang buat. Tak boleh? Ekekekekeke…

Saja… Inspirasi. Menjadikan wanita sebagai sumber ilham dalam novel? Tu bukan ke manipulasi seks? Mempergunakan wanita sebagai alat? Huh? Really…? Betul ke?

Entahlah… Kadang-kadang aku… Akulah… Kau orang tak kut sebab aku tak semulia kau orang… Kadang-kadang aku rasa macam melampau-lampau pula pejuang hak asasi ni. Tak kiralah hak asasi seks ke, hak asasi manusia sejagat ke, hak asasi binatang ternakan ke, mahupun hak asasi binatang liar. Galak sungguh menentang apa yang dia orang gelar manipulasi seks — mempergunakan daya tarikan seks wanita untuk melariskan produk. Hmmm… Dah kalau wanita yang jadi peragawati dalam iklan tu sendiri yang gunakan hak dia untuk buat keputusan bagi diri sendiri nak gunakan daya tarikan dia sendiri secara rela, tu bukan hak asasi ke?

Tu le natijahnya bila sempadan setiap sesuatu tu hanya berlandaskan takrif ciptaan manusia. Hah… tolak lagi kewujudan Tuhan. Nafikan lagi kebenaran hukumNya… Gaduhlah kau orang. Aku nak tidur… Ada daya tarikan seks tak nak masuk tidur ni…?

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: