Jamban Punya Pasal

Dah baca cerita pasal berebut tandas sampai mati di Harian Metro hari ni?

Lelaki mati berebut tandas
Oleh Ahmad Tajol Ansar Ibrahim

SENTUL: Gara-gara berebut tandas di sebuah restoran, seorang lelaki maut apabila diserang sekumpulan lelaki bersenjatakan kayu dan senjata tajam di Prima Setapak, malam tadi.

Difahamkan, ketika kejadian mangsa, yang berusia 38 tahun, sedang minum bersama seorang lagi rakannya di restoran berkenaan sebelum bergegas menuju ke tandas premis itu untuk membuang air kecil, namun dipercayai digunakan individu lain…

Dia orang tu patut tonton filem P. Ramlee, especially filem Seniman Bujang Lapok tau. Ada pengajaran tentang tunggu giliran untuk guna jamban dalam filem tu tau. Janganlah kamu mati akibat nak berak atau nak kencing.

Errr… pengajaran gini ke yang kau orang cari sebenarnya ek?

6 Respons to “Jamban Punya Pasal”

  1. sebelum kau merapu, akhbar tu lebih dulu merapu. pengajaran kau merapu. aku merapu ke?

    • Ni mesti ko masih belum pergi jamban untuk hari ni kan? Kan? Cet! Pergilah jamban tu cepat! Lepas ni mesti minda ko akan kembali normal… ekekekekekekekeke…

  2. ADIK AINIE[COMEL] Says:

    GARA2 ITU PUN NAK CARI MATI. KALAU TAK ADA TANDAS PEGILAH MELEPAS KE TEPI POKOK? ITU PUN TK PIKIR PUNYA PEMUKUL. LAIN KALI PIKIR DULU BARU BUAT…>SIAN YG BERADA DALAM TANDAS ITU TU ORG MSIH LEPAS PUN KENA PUKUL?KALAU ANDA KENA BULI KENA BERLAJAR SILT,ATAU TEK KWAN DO KE UNTUK TAHAN DIRI.MUDAH-MUDAHAN ORG YANG PUKUL ABG TU KENA BALAS OLEH ALLAH S.W.T… AMIN……..DOA SAJALAH TERSERAHLAH PADA MAHA BERKUASA…..AMIN………………………………..

    • Mak aiii… pendendam gak ko ni ek? Ekekekekekeke… Biarlah waris si mati tu tentukan hukumannya… Eh kejap… Kat Malaysia waris si mati tak de hak… lupa pulok… uhuk!

  3. phat_lee Says:

    mati sebab nak kencing? *speechless..

Tinggalkan komen